Post by soundfurlatyczrog on Feb 11, 2022 21:35:03 GMT 5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stickman Battle 2021: Stick Fight War ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stickman Battle 2021: Stick Fight War IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes oneindige munten ▞▞▞
▞▞▞ Stickman Battle 2021: Stick Fight War 2022 version ▞▞▞
Afzetten, het hele spel is gestolen... 0 sterren!!!
Het is een goed spel, maar geef dit een update en het werd saai en geef een commandocontrole over een van de soldaten
Eh ... ik wou dat je de eenheden kon besturen :/ Het is gewoon een knock-out versie als stickwar .... VERWIJDER DIT SPEL NU KOPIEER JE CAT
Dit was de beste mobiele game die ik in lange tijd heb gespeeld en het verhaal was niet zo slecht. Ik raad deze game aan.
Ik wou dat deze game meer missies had
Het is goed maar slecht op pc en goed met ps4 zijn slecht en goed😑😑😑😑😑😑😑😑😑
Stickman Battle 2021: Stick Fight War Strategy evf
Rip van
Het is ok. Maar zeker slechter dan stickman oorlogserfenis. Je kunt individuele karakters niet besturen. En alles is gewoon een kopie van het andere spel, maar op geen enkele manier zo goed.
Ik zou het willen spelen, maar ik haat het hoe de achtergrondgeluiden van de lobby zo statisch zijn en hoe er twee keer zoveel advertenties zijn dan de erfenis van de stick-oorlog. Ik heb ook een hekel aan de animaties van de personages omdat ze in een liggende houding helemaal naar de grond in de lucht worden geslingerd, wat het raar maakt en de run-animatie niet gesynchroniseerd is met de grond. Ik haat het ook dat deze game in feite een rip-off is van de stick war legacy-game, omdat het niet eens door dezelfde studio is gemaakt.
Als je munten op zijn kan je het niet meer spelen #nietdownloaden
Het is te gek
Het is afzetterij en het is slecht. hoe heeft dit spel 10 mil downloads download gewoon stickwar legacy🖕🖕🖕🖕🤢🤢🤢🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🖕🖕
Mijn oude tijd waar ben je
Het is niet de moeite waard om te spelen, je zult een stortvloed aan advertenties moeten doorstaan om iets in het spel te doen en het alleen op die basis verpest. Verder moet je voor elk niveau betalen en schijnbaar kun je niveaus niet opnieuw spelen, je kunt de esthetische aard van je soldaten niet veranderen als je ze een niveau hoger brengt, je kunt ook geen soldaten besturen. Ik weet niet of er nog aan deze game wordt gewerkt, maar er zijn meerdere extra functies voor nodig en om de advertenties opnieuw te bekijken, een uitstekende game om stickman-erfenis te spelen zonder deze problemen.
Stickman Battle 2021: Stick Fight War 策略 zdc
Deze game is echt waardeloos, koop gewoon de eerste of als je de tweede kunt spelen, want die game is gewoon te goed om gratis te zijn, zelfs geen grapje. door gewoon veel advertenties te bekijken om meer troepen te krijgen, doe niet eens de moeite om te upgraden omdat je gewoon contant betaalt en ik zou argumenteren, tenzij je bereid bent om zoals 5 advertenties te kijken, elk gevecht eerlijk is omdat de computer met zoveel meer begint dan jij speel dit niet!
Pas het upgrademenu aan zodat elke upgrade van hemzelf is
Deze game is goed, maar deze advertenties Oooooo
Het zijn leuke goede roosterspellen voor volwassenen zoals ik hahahahahahhahshs
De eersten die beter zijn, raad ik aan om oorlogserfenis te blijven
2 sterren 3 redenen 1 stick karakters beweging stick 2 er is geen verhaalmodus en 3 geen nieuwe karakters in plaats van 6 karakters mensen houden van meer karakters
Goed spel niet slecht
Ik ben er net aan begonnen, maar het is goed
De Orginele Game Is Beter
Vind dit spel niet zo leuk
MEGA LEUK
Allereerst is het afzetterij tweede in het eerste niveau. Ik heb al een manier gevonden om AL-vijanden zo gemakkelijk te doden, dus één ster voor deze game
Dit is het beste spel en zeer eenvoudige niveaus die we gemakkelijk kunnen halen
Stickman Battle 2021: Stick Fight War Estrategia xtup
Het is OK, maar terwijl in de menu's de meeste ingedrukte knoppen een pop-upvenster hebben om erbij te komen, is het eigenlijk steeds weer hetzelfde, de AI werkt niet erg goed, vaak vervelend, je kunt de eenheden niet één bedienen van de belangrijkste aspecten van de andere, geen duidelijke campagne schijnbaar slechts 1 modus Ook dus het heeft een lage speeltijd en is een geldklopperij.
Het gratis signaal in google
Het is leuk. Ik vind het leuk. Het heeft zoveel gemeen met Stick man: Legacy, maar personages zijn sneller. ik vind het leuk
De handschoenen zijn niet de enige waarvan ik niet op de hoogte ben en ik weet zeker dat ze niet terug zullen gaan en de andere zullen het niet opnieuw hoeven te doen of zelfs nadat ze in een lange periode klaar zijn en het in een een paar maanden of zelfs weken na 6 uur 's ochtends en ik zal in een positie zijn waarin ik haast kan hebben om iets anders te doen om ervoor te zorgen dat ik eraan werk om de remvloeistof niet te laten werken, de andere kant hoeft niet op mijn kant en ik heb er veel meer op mijn fiets dan voordat ik
Футбол Лига мире Спортивные игры dshe
Geweldig spel maar smeek er wat multiplayer aan toe en voeg wat nieuwe trops toe ....
Het is niet zo goed, het blijft me eraf schoppen en het loopt te veel achter, daarom heb ik het een beoordeling van twee sterren gegeven
Deze game is een ander voorbeeld van hoe games minder gameachtig worden en meer een kijkervaring worden, je kunt eenheden niet besturen zoals je normaal zou doen, er is geen mana of 2de valuta uit de kisten voor in-app-aankopen, en het idee van een gat van niet genoeg mijnen / geld hebben is niet meer, ze raakten pas op nadat ze meer dan 10 minuten 12 miners hadden, krankzinnig.
Niet gemaakt door Stick Man Legacy-makers, en ik weet niet hoe ze niet worden aangeklaagd. Het spel verandert nauwelijks door de levels, en je kunt de AI met boogschutters kauwen. Het is te makkelijk
Vastgelopen op lvl 18. Er is een glitch, ik heb het nu 4 keer verslagen (maar het telt geen overwinning). Nadat hij het standbeeld heeft vernietigd, glipt de stickman gewoon over de hele kaart, ze beginnen van het scherm te zweven en sommigen staan in defensieve modus aan de vijandelijke kant. Speel dit graag, maar kan niet verder totdat dit is opgelost
Dit is een goed spel om te piepen wat een 01 Stone zou maken. Het maakt echt een grote fout als je iemand anders doodt, maar blijf gewoon uit het spel
wat gebeurt er als de spelnotitie mijn mobiel laadt?